Cine suntem

Solutia potrivita


Cardul EduBenefits este un instrument inovator de marketing comunitar dezvoltat de Asociația Română a Tinerilor cu Inițiativă, fiind primul concept de acest tip care finanțează programe educaționale precum Școala Româno-Britanică, Stop Analfabetism Drept Moștenire, Școli SMART pentru copii SMART. Acesta oferă publicitate pentru companii și oferte pentru persoanele fizice/utilizatori.

Obiectivul conceptului EduBenefits este de a oferi persoanelor fizice care se abonează acces la o gamă largă de oferte, inclusiv reduceri și gratuități la diferite produse și servicii, asigurând, în același timp, accesul companiilor la un pachet unic de servicii publicitare în Craiova.

Echipa de dezvoltare și parteneri este compusă din experți în resurse umane, marketing, educație și afaceri. Împreună, ei lucrează pentru a oferi un instrument de marketing comunitar inovator și eficient, care să aducă plus valoare atât persoanelor fizice independente, angajaților, cât și angajatorilor.

Abonatii directi

Ce primesti?


Dacă vrei să susții proiecte educaționale unice și crezi că educația trebuie să arate diferit în următorii ani, poți să te abonezi direct pe site și astfel ai acces la zeci de gratuități și reduceri de la partenerii EduBenefits, dar și de ofertele lor periodice! Mai mult, ai posibilitatea să descoperi companiile cele mai implicate social, așa că înveți să consumi produse și servicii de la cei care merită să te aibă drept client!

Companii abonate

Ce primesc companiile?


Marketingul comunitar este o activitate comercială prin care companiile, pe cont propriu sau în parteneriat cu o organizație non-profit sau o instituție, promovează o imagine, un produs sau un serviciu, în beneficiul ambelor parți. Marketingul comunitar mai este un mijloc de a folosi puterea unei mărci, precum Școala Româno-Britanică, pentru a demonstra public angajamentul financiar luat de compania respectivă față de problemele sociale cele mai stringente, vizând în același timp și obiectivele de afaceri. Ofertele sunt propuse de către Asociația Română a Tinerilor cu Inițiativă pentru companiile care achiziționează serviciile de marketing comunitar, plătind lunar o factură emisă, înregistrată în contabilitate drept cheltuială de publicitate, 100% deductibilă, având la dispoziție cel puțin 3 pachete corporate și unul personalizat.



Financiar

Deductibilitate cheltuieli


Conform Art. 13. (1) În aplicarea prevederilor art. 25 alin. (1) din Codul fiscal, sunt cheltuieli efectuate în scopul desfășurării activității economice, fără a se limita la acestea, următoarele:

a) cheltuielile de reclamă și publicitate efectuate în scopul popularizării firmei, produselor sau serviciilor, precum și costurile asociate producerii materialelor necesare pentru difuzarea mesajelor publicitare. Se includ în categoria cheltuielilor de reclamă și publicitate și bunurile care se acordă în cadrul unor campanii publicitare ca mostre, pentru încercarea produselor și demonstrații la punctele de vânzare, precum și alte bunuri și servicii acordate cu scopul stimulării vânzărilor; (...)
c) cheltuielile pentru marketing, studiul pieței, promovarea pe piețele existente sau noi, participarea la târguri și expoziții, la misiuni de afaceri, editarea de materiale informative proprii;
Cardul EduBenefits este oferit companiilor ca beneficiu al contractării serviciilor de marketing comunitar, astfel compania având posibilitatea să își promoveze implicarea socială în comunitate și să creeze o fidelizare de cauză cu majoritatea clienților proprii. Cheltuielile pentru serviciile de marketing comunitar sunt 100% deductibile.

RESURSE UMANE

De ce este Cardul EduBenefits M.A.G.I.C. pentru companii?


Rusty Lindquist și David Mason au scris “The Book on Engagement” în care au definit instrumentul M.A.G.I.C., ca urmare a peste 20 de ani de cercetare în domeniul Resurselor Umane. Ei au demonstrat cum o simplă satisfacție contractuală poată să producă în rândul angajaților doar o implicare tranzacțională (primești conform lucrurilor pe care le dai), dar și cum lucrurile se transformă în rândul angajaților atunci când implicarea lor accesează nivelul credințelor proprii (inimă, spirit, minte și mâini) și înțeleg că fac parte din ceva mult mai mare.
Detalii despre cum Cardul EduBenefits este M.A.G.I.C. (Meaning. Autonomy. Growth. Impact. Connection.) puteți găsi accesând:

flipbook-ul

.

Marketing

Marketingul comunitar


Termenul de marketing comunitar vorbește de la sine. Scopul său principal este de a implica publicul printr-o conversație neintruzivă. În timp ce strategiile de bază, cum ar fi PR, publicitatea, marketingul de conținut și promoțiile, urmăresc să atragă mai mulți clienți noi, marketingul comunitar este menit să satisfacă nevoile clienților existenți.
Cu alte cuvinte, prin acest tip de marketing construiești relații puternice pe termen lung cu clienții tăi, punându-i pe ei pe primul loc și promovând în rândul lor implicarea companiei în probleme stringente precum educația copiilor.
Asociația Română a Tinerilor cu Inițiativă îți oferă posibilitatea să te asociezi cu proiecte educaționale promovându-te în acest sens ca fiind un actor social activ în comunitate și relevant pentru clienții tăi.

CUNOAȘTE-NE!

Scurta prezentare


În 2017 a luat naștere Cardul EduBenefits din dorința de a pune la un loc cei mai importanți actori din comunitate care pot face o diferență prin implicarea lor în zona educațională: mari angajatori, angajați, părinți, profesori, furnizori de produse și servicii din comunitățile locale din România. În prezent, Cardul EduBenefits oferă beneficii în Craiova, Suceava, Galați, Alba Iulia, București, Bacău, Campulung, Constanța, Focșani, Iași, Oradea, Pitești, Râmnicu Vâlcea, Pitești, Slobozia și Timișoara.